Tuesday, June 22, 2010

Lets fly together...

Alhamdulillah, setlah lama menanti, akhirnya aku ditawarkan k Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS).

     Insya Allah 3 Julai ni bertolaklah aku menaiki kapal terbang k Kepulauan Borneo, satu tempat bernama SARAWAK. Universiti ini terletak di Kota Samarahan, 25 km dari Bandaraya Kuching. Maknanya, aku sampai j kat Kuching kena naik bas Kuching-Samarahan Expressway.

     Entah ape pulak cabaran yang menanti di sana. Mula-mula sepupu aku pergi sana, jadi doktor dah sekarang, pastu jiran aku pulak, pun jadi doktor gak, kat Tepeng, skang aku pulak terpilih ke sana tapi engineering plak. Hehehe... Electronic engineering.

     Insya Allah, akan ada kat sana 4 tahun. Entahlah, perjalanan prgi balik mau RM500. Rasanya raya mmang x blikla. Hehehe....

     Papepun, sorang kwn aku kata kat sana lebih mncbr kondisi sosialnya, kna lbh kuat iman katanya. Insya Allah aku akan berusaha untuk jaga. Teman-teman, doakan saya ya!!

No comments:

Post a Comment